Fre 13e

Hmm, otur, nej de kan jag inte direkt säga. Va lite orolig i morse att bilen inte skulle genom besiktninge. Men efter att varit nere på Statoil 07,15, för att köpa en ny glödlampa. När lampan var monterad bar det av ut till V-tuna. Varvade ur bilen lite extra på de sista småvägarna. Ett litet fuskknep för att bättre avgasvärdena. Och mycket riktigt, besiktningsmannen var impad över de låga värdena :p
Det var inga som helst fel på bilen. Det som kunde bli problem var handbromsen sa han. Men det var bara att "träna upp den" som han sa. Så får dra lite i den i sommar då :p

Efter bilprovningen passade jag på att åka en vända ner till hamnen och göra av med lite pengar. Behövde nytt batteri till båten märkte jag här om dagen när jag försökta starta motorn med negativt resultat. Så nu står ett nytt batteri på laddning i garaget.

Dagen gick vidare, och nästa stopp var Täby Rehab Center. Min näst sista tid hos K. Hon skrev ihop en radda övningar till mig som vi ska testa ut vilka som ger resultat och inte, så jag kan hålla mig, min nacke och rygg i skick under mitt halvår i söderhavet. 

Allt skrivande innebar att jag kom några minuter sent till nästa stopp. Träffa K (nej inte min sjukgymnast ;) ). Va länge sedan man fick chans att träffa o prata med dig. Studenten räknas inte då du drog så tidigt! Var iaf sjukt trevligt att få träffa dig! Och hoppas vi hinner ses nån mer gång innan jag sticker! Känns som vi har ganska mycket mer som vi skulle kunna prata om!

Nästa och sista stoppet för idag får bli hos C. Som tar studenten idag! Grattis!!!  Ska om ett litet tag börja slå in presenten. Dock vet jag inte vad för papper jag ska ta. Tog slut på fullen förra gången jag använde den kom jag just på.

Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Snart är det midsommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0