Tack! :)

För er som hängt med så har ni nog hört att ett o annat kommer ändras "hemma" medan jag är på min jobbresa. Hemma kommer inte längre att vara hemma. Och nya hemma... Ja jag vet inte om de heller blir hemma. Har ingen aning om hur det kommer se ut om jag ska vara ärlig. Mor och far går skilda vägar och alla mina saker måste packas.

Jag sa till min ena morbror när vi pratade för några veckor sedan, att det sista jag vill är att mina päron packar ner mina saker, flyttar de dit dom tror att jag vill ha de och sedan börjar möblera på nått ställe jag inte fått vara med och välja på en enda punkt. Nej så kommer det inte bli.

Jag frågade min mormor för ett tag sedan om min båt kunde få förvaras hos dom över vintern. Och det var inga problem. Jag drog sedan iväg ett mail till henne här om dagen och frågade om även några kartonger kunde få bo hos henne. Och jag fick igår ett svar :)

"Tack för Ditt Mail Markus! Självklart kan vi förvara  alla dina grejor här och Din båt. Det känns som  om Du ger oss ett slags förtroende som vi enbart tacksamt tar emot. Känns det mycket svårt att allt är så ovisst om hur det ser ut när Du kommer hem igen. Själv önskar jag att Mamma och Pappa kunde flytta ut en i taget och inte omedelbart sälja villan - ert kära barndomshem som jag inser har betytt mycket av trygghet i tillvaron. [....] Hoppas dock att det fina jobb Du har fått skall göra det lättare för Dig att acceptera livets nycker. Jättekram från Mormor som tänker mycket på just Dig!!! Torbjörn hälsar så gott!"

Mormor ÄR bäst! Tack så jättemycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0