Sala

Sitter på balkongen och solen gassar, nog snart dags att byta till shorts, för det är bra varmt här. Det sägs att vi vid ett tiden ska ta o rulla bort till nått ställe för att bada, lycka till att få i mig i vattnet säger jag bara :p

Hon är med sin pappa just nu, och K med barnen och hunden ute och går en promenad, ska nog försöka hitta dom snart. Hur kul är det att sitta på en balkong och stekas i solen ensam lixom ;)

På måndag bär det av upp till norr igen. Vi ska träffa hennes broder. Så snart har jag träffat mer eller mindre hela familjen, och dessutom farfar, och massa vänner. Och hon är nojjig över att träffa min morbror med familj. Men du kommer klara de fint :) Eller som K sa " Vet du vad det farligaste som kan hända är? Att dom säger "Hej"! " ;p

Aja, nu hör jag barnskaran på ingång, så ska väl dra mig ner på gården och joina dom.

Vi hörs senare.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0