Torsdag 17/1

Med idag är det två dagar kvar på höstterminen. Det ska bli skönt att börja vårterminen då jag har 3 mindre lektioner i veckan :)

Jag har oxå konstaterat att man blir girig av att ha pengar. Just nu finns det en båtmotor på blocket jag vill köpa, och samtidigt letar jag ny bil för fulla muggar. Frågan är bara vilket köp som blir av först. Köper jag ny bil, så kommer jag få leta en billigare motor, köper motorn jag hittat, kommer bilköpet att få vänta några månader. Snacka om dagens i-landsproblem! :p

Ska jag ta upp nått roligt som hänt oxå, hmmm. Det roligaste som är på gång just nu är väl att jag ska vara barnvakt imorn och att jag ska testa trycka lite kläder på jobbet i helgen. Vi har nämligen fått en sprillans ny tryckmaskin :)


Väntar fortfarande på att få bilder från Järvsöveckan, men de kommer förhoppningsvis senast i början av nästa vecka. Då kan jag fortsätta på min "Järvsö" serie ;p

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vi har redan haft vårtermin i en vecka, och det är skönt att inte ha lika många håltimmar :)

2008-01-17 @ 07:57:32
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se
Postat av: Mia

Orka ha sådant lyx i skolan ;(
Själv får man slita & slita, känns det som..

2008-01-17 @ 15:57:06
URL: http://miaekstroem.blogg.se
Postat av: Malin

Ja jag vet =/ men jag lyckades inte få bakgrunden så den flöt ihop =/ men jag jobabr på att leta en ny snygg brun bakfgrund =) så om du vill kika in lite s enare så är den kanske fixad ;)

2008-01-17 @ 16:01:07
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0