Täby Järn

Brukar alltid skriva nått litet inlägg på morgonen, ber om ursäkt för att jag inte gjorde de. Jag vaknade lite sent och han aldrig starta datorn innan det var dags att dra mig till jobbet. Behövde hinna förbi lokalerna nere i Viggan och hämta en sak för eftermiddagens bilfix.

När väl de var gjort åkte jag upp till jobbet igen. han precis klart med att låsa upp alla ställen, fixa kassor och allt annat innan de andra ur personalen kom. På skoj räknade jag hur många lås jag låste upp. Jag kom upp i 17lås innan allt var klart för öppning :p  När vi väl hade öppnat fanns det en hel del att göra. utöver att hjälpa alla kunder hade vi en leverans att plocka upp på hyllorna, skulle ut med veckans wellpapp och dra igenom butiken med städmaskinen (det tar sin lilla tid i en 1200kvm stor lokal).
Men vi han ignenom allt och vi sålde ganska bra oxå. Klart godkänd inkomst idag.

Bilderna över butiken är tagna i hörnet vid ingången. Är en del att hålla reda på, vad de heter, används till, pris och var det ligger (92'000 varor i datorbasen, dock inte lika mycket i butiken)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0