Söndag

Helgens sista dag har hunnit passera. Och inte är det mycket jag hunnit göra :p
Nästan hela morgonen sov jag bort. När jag väl vaknat och fått i mig lite frukost tog jag cykeln o rullade ner till centrum. När jag kom hem igen passade jag på att utnyttja det fina vädret som var. Så nu är gamla bilen helt ren invändigt, och direkt efter glasbytet på fredag, kan den annonseras ut.

Annars under dagen har jag hunnit med att titta på film "50 first dates". En riktigt bra film med Adam Sandler och Drew Barrymore.
Och kvällens sista timmar har jag ägnat mig åt att skriva cv, nu är jag nästan klar! :D

Dagens reklam: Bokningsbolaget
Dagens låt: Matchbox Twenty - If You're Gone (Live)  (titta inte på videon, det är låten ni ska lyssna på ;p )

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch jag måste oxå skriva cv men jag orkari nte :(

jag vill inte fylla 18 år för då måset jag byta sjukhus och blir förflyttad.. eftersom jag är på sjukhus ofta pga sjukdomen (vet inte om du har läst om de i bloggen?) så blir de jobbigt.. har liksom fått min trygghet nu med samma läkare i 10 år.. jag vill inte byta :(
Sen så känner jag mig inte som 18 år heller (; haha! menmen..

haha dåsåååå ;D göteborg är bäst ju (;

2008-01-27 @ 23:01:05
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0