Seg dag!

Har precis kommit hem från skolan. Snacka om värdelös dag. Det började med att vi hade Arbetsmiljö och säkerhet, den lektionen var iofs som vanligt. Men när vi kommer till andra lektionen får vi reda på att vår lärare är sjuk. Detta resulterar i att vår vanliga håltimme på 2½ timme plötsligt blivit ett hål på 4timmar.
Efter en lång och utdragen lunch hamnar jag framför en dator och jobbar lite digitalteknik, efter att blivit lovad att jag ska få vara ledig en lektion i framtiden. Lagom till jag blir klar med arbetet så sätter sista lektionen igång. Som varar i 30min, sedan är jag klar med uppgiften, och får gå hem...

Hade iaf en trevlig konversation med J på vägen till centrum, och han sedan precis hem innan regnet började falla.
Nu är det 40min väntan till det är dags att dra sig till sjukgymnasten. Vad ska man göra fram till dess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0