Sång

Höll nästan på att glömma bort en sak. Mesta dels jag, men även lite hjälp från M, skrev en ny låt idag (skrev ju en här om morgonen ;p )

Den handlar iaf om en lärare vi har. För att ni ska få en bild om hur hon är, så kan jag säga att hon konstant går och käkar kakor, ibland byts de till Japp. Hon bor i Uppsala och pendlar varje dag. Sedan har jag läst nån stans att elefanter kan vara gravida i 3år (ingen aning om de stämmer), och det är nästan så man tror att hon oxå varit de ;p Men i de stora hela är hon en ganska trevlig person.

Jag och M gick iaf och letade efter henne idag på lunchen, då denna briljanta sång föddes. (Skal sjungas med Broder Jakob melodi)

Var är Frida, var är Frida
Där är hon, där är hon
Hon är svår att missa, hon är svår att missa
Hon är fet, hon är fet


Har inte vågat sjunga den för henne än, och jag tror det får vänta ett tag till ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha okej.. stackare! låter som du bor i värsta drömläget :D

2008-01-24 @ 18:47:23
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Jonna

Oh, påminner om en låt jag och en kompis gjorde om våra mentorer på högstadiet. Vi vågade heller aldrig sjunga den för dem :P

2008-01-24 @ 20:12:33
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0