Romme Alpin

Ja då var man hemma från Romme och har fått i sig lite pannkakor oxå. Var en riktigt kul dag, men något kall då de blåste en hel del. Men men, jag överlevde och det verkade alla andra oxå göra, förutom B's skida som gick sönder i en vurpa :p

Tror aldrig jag varit så trött efter en Rommeresa. Brukar vara att man går upp tidigt, precis som idag. Och allt annat stämmer oxå med hur det  brukar vara. Men jag har aldrig tidigare somnat i bussen på väg hem. Nu lyckades jag göra det, och det var dessutom mitt i ett sms-svar. Så jag vaknade av att jag tappade ner mobilen på golvet :p Men men, K fick sitt svar ;)

Sedan brukar jag väl inte heller vara lika seg i högerbenet som jag är efter denna resa.
Efter att ha varit i Järvsö och testat på en del att åka på en skida, så gav jag mig f*n på att träna mer på de idag. Blev säkert en 10 fulla åk med enbart högerskida. Sjukt trött man blir i benet :p Men efter några åk var det inga problem att ta sig ner för röda pisterna. Och de skreks ju ett o annat rop från liftarna :p

Det är väl min dag i de stora hela. I ringde mig och sa att de var kris på jobbet, så där rök min fina sovmorgon. Det blir att lämna in bilen för ny ruta 8,00 sedan raka vägen till jobbet. Och efter det till skolan, för att efter vi slutat, tillbaka till jobbet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0