Romme Alpin

Ibland skulle man vilja slå sönder blogg.se. Suttit nu i en halvtimme och velat skriva nått nytt hjärnbefriat inlägg i min blogg, och nu när jag äntligen kommer in så har jag glömt bort vad jag skulle skriva :p

Aja, får väl göra de bästa av situationen.
Nu är det iaf klarpackat för morgondagen. Klockan 06,15 är det samling vid skolan för att börja lasta på oss på bussarna. Sen bär det av till Romme Alpin :)

Var nyss inne på deras hemsida och alla 22nedfarter ska vara öppna. Och det ligger tydligen 60cm snö i pisterna. Så kan nog bli en ganska bra dag tror jag :)


Dags för sängen nu, imorn är det som sagt va TIDIGT upp!


image89



Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: nej jag e verkligen inte sur :) jag bara försöker förklara att jag inte känner mig som nån kämpe som alla säger :( men jag e inet sur på dig! (: Och det är skönt att ha nån att prata med som förstår sig på smärta lite :) så vi kan stötta varandra ^^

2008-01-30 @ 22:37:42
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0