Roadtrip

Kom och tänka på att jag gjorde en roadtrip i somras med A. Var bästa veckan på hela sommaren! :)
A tog i princip alla bilderna, och sedan dess har jag tjatat om att få dom på en skiva. Så lagom till jul brände han den, och nu har jag ikväll lagt upp dom i mitt album på pixbox :)

Vår tripp såg ut som följande
Dals Långed - fråga mig inte varför vi valde de, men kul var det iaf :p
Göteborg - Han gå avenyn, och liseberg. Morgonen efter han vi oxå ut till Marstrand :)
Tylösand - Där var det röj. Var oxå inne en snabbis på Tylösand hotell och kollade alla PG's plattor o liknande.
Tylösand - Vi bodde kvar en natt till, och han bekanta oss med M, A och H, på kvällen körde vi till helsingborg och såg PG konsert, för att sedan efteråt återvända till tältet i Tylösand.
Öland - En natt hos addes pappa. Dagen efter åkte vi till Borgholm.
Öland - Efter Borgholm bodde vi på natten hos min familj, som var nere på visit :)

Det var trippen i korta drag. Titta gärna på bilderna. Dom förtäller mycket av vår tripp, men långt ifrån allt, man måste vara med för att förstå ;)

Någon som vill joina nästa sommar?

Bilder

God natt o sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jennie

göteborg är bääääst fortfaradne ;) haha gött med roadtrip..

haha andra avenyn är roligt (; gillade inte heller de i början men sen så kollade jag på de "för alla andra kolla på de" :P

Caféer, affärer o sånt. Måste ha ett sommarjobb annars dör jag av uttråkning haha! Dudå?
Jaaa man behöver fan en trygghet o dom tar ju bort den när dem gör så där :( i dont want tooooo..

haha fundera du på den ;)

2008-01-28 @ 00:49:44
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Jonna

Åh, då var ni nästan vid vår gamla sommarstuga på tylösand. Ligger snett bakom tylöhus ungefär :P

2008-01-28 @ 07:52:34
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0