Regnig dag

Blev en sen kväll igår, vilket i sin tur ledde till en lång sovmorgon :p
Men vid 11tiden orkade jag upp ur sängen :)
Så nu har jag hunnit äta frukost, klä på mig, felsöka brorsans flickväns bil, köra den till verkstaden, stå o snacka skit med killen där som jag halvt känner, hunnit hjälpa min morbror med powerpoint och nu sitter jag här vid datorn.

Vilket tråkigt väder de är ute! Det har regnat i natt och duggar fortfarande så allt är verkligen så blött det bara kan bli! Men men, det är väl lika bra, då kanske jag får ändan ur och börjar packa lite. Ska som jag sagt tidigare upp till snön o kylan under min långhelg. Och imorn är det Romme hela dagen med skolan, och på fredag ska jag tydligen spela bandy på kvällen :p Ska bli intressant att se om man blir helt bortspelad eller om man lyckas hänga med lite i svängarna. Tack iaf för inbjudan M :)

Aja, verkar inte som jag hinner packa prick nu, för om 30min ska jag vara på jobbet :p

Kommentarer
Postat av: Chakrat

haha okej.. men den funkar ju =) snyggt snyggt

2008-01-30 @ 13:56:20
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Jennie

sv: nej de kan de verkligen inte vara ;P gips e alltid fula o klumpiga.. jag försöekr träna armen så mycket de bara går :( svårt dock då ajg inte kan greppa saker!
jaaaa jag skrek som fan :( ska aldrig mer syyyy nåt !

2008-01-30 @ 17:37:06
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Jennie

svar igen: haha glömde svara på de sista ;P mitt knä gick urled så jag fick först ha gips över helgen (de vägde 4 kg :|) o sen så akutopererades jag på måndagen då en bit av knät gick av

2008-01-30 @ 17:37:52
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Linda

OK. Du lyckas :) Jag har vart full i besvikelse ikväll och köpte en tröst present till mig själv. Ska även avnjuta en onyttig kväll och bara le. Åt allt fint jag har. Känner även att de är bra att jag inte bloggar nu då skulle jag få hatkommentarer i massor kan jag lova. Och folk skulle få veta. Ojoj.. haha .

2008-01-30 @ 18:11:34
URL: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0