Regnar

Då har det blivit plusgrader och regnet vräker ner. Är faktiskt lite glad över de, får bara de slutar regna så har jag möjlighet att tvätta bilen, utan att allt fryser till is :p

Fick just ett meddelande av pappa att han vill bli hämtad på arlanda imorn samma tid som jag börjar skolan (11,20). Så jag får nog skicka någon broder på uppdraget istället :p

Snart börjar iaf näst sista skoldagen den här veckan. Och jag vet redan nu att jag har några timmar med läxa framför mig i eftermiddag. För imorgon ska projektrapporten för projektarbetet var klar och inlämnad. Det mesta är redan klart, jag och D ska bara sätta oss ner och justera några punkter som vår handledare har påpekat.

Oj, nu stog de still i skallen, kommer inte på nått mer att skriva.
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha vilket litet lyxliv, vi ahr typ tre klädesaffärer här .. det suger!

2008-01-24 @ 14:53:18
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Brunnebon

Hej :) Här har det typsnöat 1 dm inatt så ligger bra med snö nu, synd du har så mkt jobb nu bara..

2008-01-24 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0