Mycket bil

Oj, lång dag, men inte mycket skola. Jag har i princip inte varit hemma på 10 timmar. Eller iaf inte i huset. Åkte hemifrån vid 8 i morse. I skolan var det först digitalteknik med L. Höll på att somna flera gånger, men D höll mig vaken :p
Där efter var det religion och min redovisning. Jag skulle redovisa om tanken bakom "Avlad av den heliga Ande, född av jungfru Maria". Att man ska kunna snacka om en mening ur trosbekännelsen, och hålla på i 7minuter, det är en utmaning. Jag tror att jag höll på i drygt 5minuter, men klockade inte. Kändes bra efteråt iaf :)
Efter lunchen var det inga flera lektioner, eller vi hade webbdesign. Men där hade vi inte tillgång till tillräckligt med datorer, så man fick jobba hemifrån om man ville. Jag är nästan klar med uppgiften, så ska bara finslipa de lite till redovisningen nästa vecka.

Efter skolan har jag hunnit vara iväg och handla allt som jag ska behöva till monteringen av basen i den nya bilen. Ska ta in den på lagret på jobbet och fixa de när jag vi stänger imorn :)
Oxå hunnit tvätta bilen både in och utvändigt (det finns fördelar med de milda vädret, då man slipper att allt fryser igen). Så i helgen är det vaxning på jobbet som gäller. Självklart inte under arbetstid, utan efter vi stängt ;)

image62
          En ganska ren bil       &          En ren bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0