Lofsdalen

Ber om ursäkt för att jag skrev fel i inlägget i morse. Nu är min hösttermin slut, börjar vårterminen imorn. Ser fram emot de, har nämligen bara två lektioner på fredagar i vår, och börjar 11,20 :)

Jag har nu fått helt klart vad jag ska göra vecka 9 (Stockholms sportlovsvecka). Jonny, som var min instruktör under förra veckan, har gett mig jobb i Lofsdalen. De har just nu 95cm snö i terrängen och 75cm i nedfarterna. Lite skillnad mot Stockholms regn! Jag har inte bestämt än vilken dag och tid jag åker upp, men antagligen blir det direkt efter jobbet den 23feb. Ser verkligen fram emot de! Kommer jobba ungefär 7 timmar om dagen, mån-lör. Och sedan får jag även åka hur mycket jag vill på kvällsåk och båda söndagarna. Dessutom boende och liftkort betalt, och får låna full utrustning. Kan det bli mycket bättre?!

Tror att jag kommer stortrivas både sportlovsveckan och hela nästa vinter! :)


image48

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, du med dina prickar över alla i:n! =) Haha, nej jag hittar ju ingen som har en snygg nyans! Den får bli kavr tills jag ska byta till mitt vår/sommar tema istället :D ja, jag gillar att blogga =) det är mitt sätt att få av mig känslor och tankar jag har, jag gilalr inte att årata om det så mycket :) Ja jag sjunger, har gjort det i fem år nu! =)

2008-01-17 @ 21:16:36
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0