Järvsö

Då var en jobb-dag avslutad. Var inte så mycket fart på kundflödet. Det största "köpet" för dagen, var J.L. som kom in och gjorde en reklamering på en elektrisk häftpistol :p  Inte ofta man går back personligt på såna här dagar, men när man måste tanka bilen på både bensin och spolarvätska räcker lönen inte riktigt till. Men nu är allt iaf fullt inför imorgon. Jupp, imorn bär det av till Järvsö och skidlärar-utbildninge. Det blir en vecka i Järvsö med 19timmar teori och 45,5timmar praktik i backen. Och självklart flera eftermiddagsåk :)

Precis fått rapport om att det är 55cm i nedfarterna, det ska nog räcka till att åka skidor i. Dessutom ska det komma in snöoväder över större delen av landet i natt, för att sedan ligga kvar i början av morgondagen. Bara hoppas på att trafiken flyter på som den ska, annars har jag laddat upp med massa bra musik och lite energidryck ;)
Fick även för ett tag sedan veta att vi är totalt 29anmälda till kursen och att jag ska bo med 5 andra totala främlingar i samma lägenhet. Ska bli intressant att se vad de är för typer.

Aja, för er jag inte pratar något med ikväll, får ni ha en toppenvecka, så hörs vi kanske via sms, eller inte ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter ju jättekul :) Då kan du lära mig åka skidor någon gång :P

2008-01-07 @ 12:08:40
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se
Postat av: Mia

Jag måste också lära mig åka skidor ;/ Du får bli min personliga tränare. Låter asballt att du åker iväg & ska lära dig sånt där. Jag är lite småavis. Hoppas du får det bra där borta!

2008-01-12 @ 11:11:37
URL: http://miaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0