Järvsö del 5

Jaha, då var det ännu en del i Järvsö serien att skriva om. En del av bilderna har nu landat på min dator, även om de inte var S som skickade dom ;)
Det är nu vecka 5 på det nya året och jag säger fortfarande att den veckan var den roligaste på evigheter! Den mäter sig lätt mot roadtrippen i somras. Men det står nog ganska jämnt mellan de två veckorna.

Jag hoppas jag har anledning att komma tillbaka till Järvsö serien, för det var kul!
Men som jag sa om roadtrippen, man måste egentligen vara med för att förstå.

Men försöker förklara så gott jag kan, En bild säger mer än tusen ord ;)
Så kolla in Järvsö albumet på pixbox.

image87

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin bild!

2008-01-28 @ 21:04:38
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Jennie

underbar bild!

haha men det e bara för jag aldrig har använt de innan som jag hatar de ;P behöver nån som hjälper miiig

2008-01-28 @ 23:03:56
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0