Järvsö del 2

Jaha, då va man hemma igen då...

Var inte allt för lockande att åka hem till Stockholm efter en så rolig veckan. Det gjorde de inte bättre när det dessutom i natt hade kommit mängder av pudersnö (höll knappt på att komma hem, då all snö gjorde att jag knappt kom från parkeringen med bilen ;p ).
En vecka i Järvsö har iaf passerat, och jag måste säga, att det var den roligaste veckan jag haft på länge!
Hela dagarna spenderades i backarna och på kvällarna var det teoripass. Igår var även teoriprov, och "praktikprov". Som båda gick fint. Var ingen som kuggade på kursen.

För att avsluta hela veckan hade vi utekväll igår oxå. Med matätning och prat på Condis. Därefter drog en del hem, och större gänget drog vidare till krogen, där det var ett "otroligt" drag ;p Efter ett tag åkte jag, AM, C, L och M hem till stugorna. Eller det var mening att vi skulle åka hela vägen, men då det vid den tiden kommit 10-15 cm nysnö, så kom inte AM upp för serpentinbacken till våra stugor. O när hon efter 5 försöket inte kom upp, utan börja glida ner, ramlar C, och jag tror aldrig jag sett någon person så förskräckt som AM då hon trodde hon kört på C :p
När vi till slut gick upp för backen och kom in, var det iaf mening att de skulle bli kortspel, men tror inte de blev så mycket. Utan istället bestämde vi oss för att gå ut o köra pulka, och jag o C var överens om att "låna" en skyddsmatta att åka på. Tyvärr blev vi lite besvikna efter att ha gått i 10 min, då de hade kommit så mycket snö att mattan knappt rörde sig. Som tur va hade C energi, så hon sprang före o drog mig ner för i princip hela backen :p
Klart rolig kväll! :D

Saknar er alla från kursen!

(går tyvärr inte lägga in bilder :s )
 
PS. verkar redan som jag har några privatlektioner att boka in ;p

Kommentarer
Postat av: Mia

Du verkar ha haft riktigt kul.
Man blir själv små road bara av att läsa om det :)

2008-01-16 @ 11:47:05
URL: http://miaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0