Jag måtte va GALEN!

Kalla mig vad ni vill, 'galen' 'idiot' 'pengaslösare'!
Har iaf precis kommit hem med en ny bil. Jupp, bilen jag tittade på igår ingår nu mera i min samling av motorfordon. Det är lite mer komfort/familjebil över den här jämfört mot min andra. Men samtidigt har den klart större motor. Kommer bli klart kul att utforska vad den går för ;D


Min syrra sa till mig, "du är inte klok! En vanlig person köper moppe när han är 15, men du är nu nästan 19 och är uppe i två bilar"
För er som inte känner mig kan jag förtydliga genom att göra en uppställning, med en del av fordonen jag haft genom åren. OBS! Jag har aldrig ägt en moppe!


Nuvarande fordon











Tidigare




Kommentarer
Postat av: Jennie

whaat! jag håller med din syster :P

svar: haha jag vet inte om de där med kroppen o döden e sant :) tyckte bara de lät väldigt konstigt.. hahahahaah :D jävlar va ofta jag e hjärndöd då..

Jaa jag hoppas den håller sig men de tror jag inte ;P får väl börja om från början annars
ajjj.. jag lider emd dig! fick en lite whiplash skada för vi krockade i somras men eftersom jag redan har ont så vet de ju inte om det är pga sjukdomen lr skadan ;P
men vad har du gjort då? antar att de har med dina kära bilara tt göra? ;)
Åh :D det är ju as bra! Fortstät med sjukgymnastik så ska du se att du blir bättre!

2008-01-21 @ 23:41:23
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Jonna

Och en annan bekymrar sig nu över att snart få köpa sin förstabil :P Annars låter du som mitt ex, som hade haft 4 bilar vid 20-årsålder :P

2008-01-22 @ 08:00:04
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se
Postat av: Jonna

svar: Du minns helt rätt, iofs var det inte så mycket, men lite :P

2008-01-22 @ 08:03:04
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0