Hmm

Hmm, för tre minuter sedan tänkte jag på att jag skulle skriva nått speciellt här, men nu kommer jag inte ihåg vad. Glömde bort de när jag var ute i bilen och la in de nytvättade mattorna och mina arbetskläder så jag inte ska glömma dom imorn. I vill att jag kommer in efter plugget och jobbar stängning imorn. Så då får det bli så. Passar jag på att montera in basen då oxå. Man kan ju inte ha dåligt ljud när man åker bli ;)

Efter som jag fortfarande inte kommit på vad jag skulle skriva, så kan jag passa på att berätta att min redovisning idag gick bra :) Nu är det bara projektinlämningen imorn :s


Kommentarer
Postat av: Jonna

Bara du inte är en sån som tror att den har bra ljud p.g.a. basen ;) Så det skorrar i bilen istället som man är rätt van vid här :P

2008-01-25 @ 07:52:03
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0