Grattis!

Veckan börjar närma sig sitt slut. Och idag drar vårterminen igång. Ganska skön start på den genom att ha sovmorgon till 11.20 :)

Efter de två lektionerna jag har idag, ska jag direkt vidare o plocka upp mina småkusiner på dagis och fritids. Sedan bär det av hem till dom och ha lite kuddkrig och kanske hinna sitta lite framför tvn innan deras pappa kommer hem.
När jag väl blivit avlöst ska jag hem och äta lite födelsedagsmiddag. Pappa fyller år i dag. Jag tror han fyller 53, men är inte helt säker ;)

Känns iaf som det kommer bli en ganska bra dag. Kanske avslutar den med att se 'Evan almighty'. Någon som vill joina?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad kul dt låter med kuddkrig, minns inte när jag senast hade det. Det måste jag föreslå nästa gång tjejerna i klassen träffas :D

2008-01-18 @ 16:01:02
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se
Postat av: Malin

Haha okej =) men vad festligt! =) jag är lika dan jag, alltid jag som pratar mest vart jag än är typ! :P Nej jag har inget på datorn där jag sjunger, har bara på skiva, och har inte orkat lägga in dom på mp3fil =)

2008-01-18 @ 16:28:40
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0