Fredag

Försökte nyss få tag på dom på BMW verkstaden, men det är alltid lika svårt. Får testa lite senare igen. Det där j*vla ryggstödet sitter ju som berget!

Ska vara i skolan om en timme. Börjar egentligen inte förens om två timmar. Men jag och D ska sammanställa vår projektrapport som ska lämnas in i eftermiddag. Jag är faktiskt riktigt nöjd med den, och hoppas på ett bra betyg. Vecka 7 är det redovisning av projektet, så nu gäller det att vi smäller dit de sista delarna och blir helt klara :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

har du en bmw? :O haha!

svar: haha sorry för att jag glömde svara på din kommentar :P och joo de brukar ju vara så men jag försökte ju faktiskt ringa på dagen oxå men de svarade inte.. gaah jajaja nu e de försent ändå :P

2008-01-25 @ 14:05:43
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0