Dagens skola

Som jag skrev i morse, sov jag väldigt dåligt i natt, vilket gjorde de till en lagom seg måndag. Som tur va, så hade vi två nya ämnen som började idag, vilket gjorde att dagen blev lite roligare.
Det ena var Arbetsmiljö och säkerhet, verkar vara en rolig kurs. Mycket studiebesök och praktiska områden i det ämnet, sedan är det Herman Sperman som har den, vilket gör de lite bättre ;) (för er som inte vet vem Herman Sperman är kan jag rekommendera att söka på de namnet i min blogg, skrev ett inlägg om honom för någon månad sedan :p )
Då vi under hela hösten börjat 9,40 men idag började 8,20 så var det bara halv klass som var på den lektionen. varav en, J, somnade. Det roligaste var att han sov så djupt att han inte märkte att resten av klassen gick till bokförrådet, och Herman stängde dörren så försiktigt han kunde för att inte väcka J :p

Efter lite tråklektioner med E, hade vi sedan vårt 2½ timmes hål, som vi kommer ha under hela våren :s Jag däremot passade på att göra ett prov, för att lyckas höja mig i Elektroniken, som lärarna ska sätta betyg på på fre. Kändes som de gick bra :)

Dagen avslutades med lite digitalteknik. Känns som de kommer bli snäppet roligare än tråkiga Elektronik, men de ska jag inte svära på.

Ja vad ska man skriva mer just nu, jag har hunnit vara hos min sjukgymnast. Det går framåt :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha okej, vilken tur för dig ;)

2008-01-21 @ 18:19:43
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Jennie

gött att du fick göra provet :)

svar: haha jaa jag älskar sån fakta ^^
Haha ja vi bilder klubb nu då ;) Ja! jag hoppas verkligen inte min arm blir liten - de jävliga var att jag tränade upp mig as mycket i somras/höstas o sen opereras jag o nu förlorar jag all träning typ eftersom jag inte kan fortsätta :( men får börja sen igen när skiten är borta!
Okej.. vad är de för skada du har? Om man får fråga.. och vad är de för vändning? :D kanske kan få nån idé på hur jag ska göra oxå

2008-01-21 @ 18:51:56
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Linda

Jag är i Afrika :) Jo men jag ska :P

2008-01-21 @ 20:09:22
URL: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0