Dag 22 på nya året

Har blivit kallt igen, och det ligger faktiskt 1cm snö på marken. Däremot såg jag att det på torsdag ska bli varmt igen. Verkar inte som det blir någon riktig vinter i Stockholm i år :/

Har faktiskt varit en ganska rolig dag idag. Den började med en lektion med Herman Sperman. Vi läste om arbetsmiljö och säkerhet. Och när vi va inne på vad som var farligt och man kunde må dåligt av på sin arbetsplats, så förklarade Herman att oljud och konstant buller kan orsaka skador. (många i klassen lyssnar på väldigt hög musik, även under lektionerna :P ). Sedan sa han lite spydigt till alla som satt med hög musik " Det är såna som lyssnar på hög musik, som mår dåligt och ställer sig på tågrälsen sen" ;p

Sedan fick vi även se en tabell på att 17% av alla sjukskrivningar beror på psykosociala problem (Bara jag och mina bröder som förstår den. Men roligt är de ;p )

Annars har inte hänt så mycket. Nog gjort klart de sista för att på ett VG i elektronik, och varit förbi både D och A, men ingen av dom var hemma :p

Satan vad mina fötter alltid ska vara kalla :s


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag hade också velat ha en lärare som sa så. Fast iofs var vår lärare med oss och påstod att den pryda tjejen i klassen var gravid :P

2008-01-22 @ 21:42:21
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0