Cancer

När man väl läser om alla nya metoder som finns för att bota denna hemska sjukdom. Det är då den slår till! Har en vän som miste sin pappa i cancer i somras, och fick för ett tag sedan veta att en annan väns pappa är drabbad o inte har långt kvar. Varför måste de här hända!? Man tycker ju att det borde finnas något som kan hindra de. Men tydligen inte...

Han som dog i somras hade jag träffat en del, och han var en riktigt snäll person, med en lika trevlig familj.
Däremot har jag inte träffat den andra, men jag slår vad om att du är lika snäll och trevlig du!
Ni båda kommer för alltid finnas inom fleras hjärtan och det kommer dröja generationer innan ni blir bortglömda.

Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att mista en familjemedlem. Men jag lider med er och hoppas ni lyckas ta er igenom den här tiden.

Ni må dö på jorden, men aldrig i våra hjärtan!



Är helt stum efter nyheten, men ville ändå få ut några rader om vad som cirkulerar i mitt huvud. Att veta att folk dör är nog de svåraste jag vet. Har ingen aning om vad jag ska säga till personen i fråga. När jag fick reda på de här för några timmar sedan fick jag nästan tårar i ögongen, och då handlar det ändå om en person jag aldrig har mött...

Om det är någon som anser detta material stötande, eller helt enkelt inte vill se de, lova då att direkt maila, ring, smsa eller på något sätt säg till mig så tar jag bort de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0