56 grader och studiedagar

Inte skrivit nått vettigt i bloggen idag, så då tänkte jag passa på att skriva ännu ett meningslöst inlägg ;)
Ja vad har hänt under dagen då. Inte mycket mer än de jag redan berättat tror jag :p eller jag har hunnit vara hos min sjukgymnast. Verkar som de många jobbtimmarna, och arbetet med bilen har tagit på min kropp. Nacken och ryggen var sämre än den varit på länge. Låg nere på 56grader åt vardera håll. Och senaste tiden har jag legat på 65 grader. Men mot slutet av behandlingen låg det uppe på 70 grader som vanligt. Bara hoppas på att det håller i sig nu!
Lite orolig, för kommer nog inte få nån behandling på två veckor nu :s

Att jag inte kommer få nån behandling på så länge beror på att jag idag kom på att vi är lediga från skolan på måndag och tisdag ( "studiedagar" ;) ). Så då hade jag tänkt dra med mig D och åka upp till landet och förbränna några liter soppa med skotern. Sägs att det ska snöa både fredag och lördag på landet. Så kan bli en kanonhelg där uppe :D


Kommentarer
Postat av: Brunnebon

Det blir ingen kanon helg om inte jag är med ;) vem ska ni annars skratta åt? :)

2008-01-28 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0