523

Ja var ska man börja. Har idag iaf träffat BMW'ägarnas största rövhål. Skulle och titta på en BMW 523, och han var trevlig o så i telefon. Men när jag och min morbror väl träffar honom för att titta på bilen är första frågan "ska ni köpa bilen?" Som han direkt följer upp med "Är ni intresserade av den". Alltså vad tror han, vi kommer väl inte och tittar på en bil för att vi inte är intresserade. Och vi måste ju få titta o klämma o känna lite innan vi vet vad de är. När vi har granskat den i 3minuter häver han ur sig "Det finns inga fel på bilen, finare 523'a hittar ni inte". Litet tag senare hittar P några små rostfläckar, varpå säljare svarar med "Bilen är ju 10 år gammal, det är klart den inte är i toppskick".  Efter ytterligare 5minuter säger han "jag har inte tid och lust att vara ute i regnet ska ni köpa bilen?" då har vi inte ens provkört den eller något. Men han fortsätter bara "Har ni pengar med er". När min p förklarat att vi måste ju få titta igenom bilen, för det handlar trots allt om lite pengar, och han har även förklarat att vi inte har kontanter med oss. Då säger köparen "Kom tillbaka på måndag".

Jag tror aldrig att jag träffat en så otrevlig person. Och om han får bilen såld det närmsta halvåret ska han vara j*vligt glad!

Så får köra min trogna 318 ett tag till iaf :)
image53


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du tyckte den var bra :P texten iaf =) Vi ahr två bernersennen (typ st bernhard). nej jag har inget jobb, jag lägger ner för mycket tid på skolan, så det får vänta. Usch, hur orkar du? men men, det är säkert goa pengar i fickan =) Ser att du ändrat om i bloggen lite =)

2008-01-19 @ 20:24:15
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

Ja okej =) jag har för mig att du hade en mörkare bakgrund innan, men men.. fel av mig då! Ja verkligen.. maldiverna är en drömsemester =)

2008-01-20 @ 00:19:56
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0