523 del 2

Ny dag, nya utmaningar, och nya bilar att titta på.
Drog vid 12tiden iväg med P igen för att titta på en ny 523'a. Och både jag och P var överens om att världen vore mycket bättre om alla var som den här säljaren. Han gav oss tid. Han visade alla papper. Visade några repor vi inte hade sett och var ärlig på var enda punkt.

Det var en riktigt fin bil, för att inte tala om motorutrymmet. När man öppnade där såg det ut som bilen aldrig var startad. Det ända man kunde klanka ner på var att det inte var någon AC i bilen, men å andra sidan hade den taklucka, och det är ju guld!

Aja, ska ringa honom på måndag eller tisdag. Så kanske de blir affär, man vet aldrig :)

image54
identisk med denna fast lite mörkare lack

Kommentarer
Postat av: Jennie

snygg bil (;

svar: tack så mycket! Blir alltid glad av sånna kommentarer.. hihi men du kommer nog ikapp ;)

2008-01-20 @ 15:39:26
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Malin

Åh ja okej! ja jag ahr heller iinte känt av något från mitt sen i juli, så jag hoppas att jag har fått det hela att försvinna av sig själv. Man får verkligen ändra sin livsstil!

2008-01-20 @ 15:40:51
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0