2008

Det är nytt år och man lever fortfarande!

Gårdagen rullade på i fin takt. Spenderade eftermiddan och kvällen med bröderna och M, P, A, N, L, J, A. Vi lyckades laga kött med skivad potatis och sås till varmrätt, något annat gott till efterrätt, och så lyckades vi med goda drinkar som förrätt. Fram till 12salget var det bara prat, för att efter allt smällande och lite champagne spela Buzz till strax efter tre. Jag och ena brorsan ägde upp A totalt, när vi gissade oss igenom hela spelet, och stal runt 2000poäng under "tjuvjakten". Snacka om att hon blev sur när hon inte vann :p

Första dagen på det nya året har jag spenderat mestadels framför tv och dator. 12,00 gick jag upp, åt frukost. Därefter gick jag ner till tvn och jag, syrran och A såg först på Boog and Eliot och sedan på Bad Boys. Sedan blev det lite lunch vid fyra tiden, och efter det har jag irrat runt lite i huset och suttit en del vid datorn. Hoppas inte resten av året blir likadant ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0