19grader

Shit, kallt! Visserligen 19grader, men de är nog så kallt när man är nyvaken :p
Det bli lång dag idag. Även om jag slutar skolan redan vid 13.00, så ska jag sedan direkt vidare till jobbet och jobba till stängning. Ska bli intressant att se hur jag hinner med både de och göra klart redovisningen för religionen imorn.
Men men, det brukar vara ganska kul på jobbet, och tror även att R jobbar ikväll, så kan man snacka lite strunt med honom oxå :p

Annars tror jag inte att de händer så mycket idag. Jag ska ringa glasfirman och boka tid för rutbyte på min gamla bil, sedan lägga ut den på annons till nästa vecka. Ingen som är sugen på att köpa den? ;)

Oh, nu började ännu en bra låt på datorn. Har fått så mycket bra låtar av vänner senaste tiden! Tex
Christian Kjellvander - Two souls
Wes Makepeace - War is hell
Leona Lewis - Bleeding love
Och en mängd andra låtar. Tack alla! :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Oh, vilken tur att man inte bor såååå högt upp i landet :P Vi har bara 7 minus här idag :P

2008-01-23 @ 07:49:45
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se
Postat av: Jennie

gah 19 grader kallt e aaaas kaallt! var bor du?!

svar: haha dee lugnt ;P länka om du vill men du behöver inte

Hahaha nej ingen önskelista än :) men de blir väl pengar till körkortslektioner o sen till sparpengar ;P as tråkigt att bli gammal nu
Hahaha joo jag har bestämt de nu o då ska min arm inte bli så ;)

2008-01-23 @ 09:19:23
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Linda

Iören i Juni :) Ok, då håller jag tummar & tår att du får de. Jag ska nog åka vidare när jag kommer tillbaka till Sverige. Antingen tillbaka hit eller australien ;)

2008-01-23 @ 09:54:27
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Malin

okejokej, vi får väl se hur det blir. Jag vet inte ;p men svaret får vi på fredag när vi hämtar dom, om vi har lyckats eller inte =)

2008-01-23 @ 12:25:58
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0