10minuter

Hmm, jag har nu tio minuter kvar innan det är dax att dra till skolan för ännu en dag. Det här blir dag nummer 3 efter mitt förlängda jullov. Det var så skönt att vara borta från skolan extra länge, verkligen behövligt.

Just nu sitter jag och avväger om jag ska ta bilen till skolan eller inte. Det har regnat hela natten, så de är ganska ruggigt ute. Hmm, time will tell. Jag somnade inte förens runt 1 i natt, så är ganska trött, det kan bli de avgörande som gör att jag tar bilen.

Igår när jag kom på att M var lik Tiger i Nalle Puh, så funderade jag lite på vem jag är lik i serievärlden. Men de känns som det är svårt att komma på åt sig själv. Är det någon som har nått förslag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin blogg du har =)

2008-01-16 @ 08:00:16
URL: http://Chakrat.blogg.se
Postat av: Mia

Hey Hey! Var så många inlägg du skrev sist,
riktigt kul så ska försöka svara på alla frågor,
om jag kommer ihåg dom. National Treasure var
sjukt bra, fast 1an var bättre men 2an var
*smack på* hursomhelst :) & yepp, 28e fyller man
år, dock inget man ser framemot ;*

& ja, jag är fortfarande sjuk, igen. Ska pallra
min röv upp till sjukhuset nåndag & kolla upp
halsen & kika om man inte kan få nå pencillin
eller något liknanade, börjar bli lite små less :)

2008-01-16 @ 11:44:26
URL: http://miaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0