Trött

Då var man vaken igen. Folk som säger att man är utvilad efter en helg har fel! Utvilad är väl raka motsatsen mot vad jag är just nu :p Utöver att man börja skolan tidigt kom jag på att jag ännu tidigare ska vara hos farbror doktorn. Så måste dra hemifrån redan om 10minuter.
Eftersom jag har ganska kort dag i skolan idag så blir de en hel del annat. Ska bland annat till rehab, både på specialtid och vanlig träning. Jag ska oxå hinna ring jobbet och K (seglingen börjar närma sig :) )
Och så självklart ska jag och D göra klart de sista med projektarbetet.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas de går bra hos doktorn :)

de skulle vara snällt om du kunde skicka dina mallar till min mail :D behöver all hjälp jag kan få

2008-02-11 @ 08:31:26
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0