Torsdag

Ja, då är det bara en dag (om man inte räknar idag) kvar till lovet! Ska bli riktigt kul att komma upp och få jobba lite. Dessutom blir det nog en trevlig bilresa, då jag får sällskap av min kusin mesta dels av vägen.
Ända sura är väl att jag känner mig lite dålig i hals och mage. Men har fått i mig lite frukost utan några större problem.

På dagens schema står två lektioner. En som börjar 8,20 och nästa som börjar 13,35. Enbart 4timmars hål mellan lektionerna, kan det bli bättre? ;p Ne får hoppas på att man kan vara lite duktig och göra lite arbeten under hålet, så kanske man slipper sitta uppe lika sent ikväll. Har ju både en inlämning imorn och prov.

En liten avskedsbild på min fd bil får oxå ta plats här ;)

image125

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; känns nästan som det! /; sov med kläder på inatt - frös ändå :/ haha, nä! får försöka så gott man kan, han kan ju inte kräva så värst mkt iaf ;p

ja typ nå sånt ;p

2008-02-21 @ 08:17:25
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Malin

nmen hrm.. hur gammal är du?

2008-02-21 @ 11:20:26
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0