Söndag

Dagens tredje inlägg då :p (räknar med det jag skrev strax efter tolv i natt ;)

dagen har varit ganska bra må jag säga. Efter det senaste inlägget har jag hunnit sitta lite vid datorn o prata med vänner. Jag har även varit en sväng förbi centrum, där jag satte in en del pengar på mitt konto. Jag är en sån person som hatar att ha lösa sedlar och mynt på mig. Om jag har det så blir jag bara irriterad och tycker att jag lika gärna kan köpa nått för dom, så jag blir av med dom ur fickan. Däremot om de ligger på mitt konto, så drar jag mig lite från att räcka fram kortat i kassan och betala. Så jag är väl tvärt emot resten av världen när det gäller den frågan :p
I Täbban han jag oxå med att köpa ett headsett till min nya mobil och ett par skidstrumpor, så mina fötter får det varmt och mysigt i pjäxorna när jag ska upp och jobba om en vecka.

Efter besöket i Täbban så har jag hunnit med att både tvätta bilen och montera på givaren till temperaturmätaren. Så nu säger den inte längre att det är -40grader ute :p

Sen kom A oxå, men syrran låg och sov, så vi satte oss och åt tårta och snackade strunt. Fick även veta att hon hatar ett antal personer i min skola. Tog nämligen fram skolkatalogen, och hon kunde i princip peka ut flera på varje sida :p

Och nu sitter man här igen. Hoppas eran dag har varit lite givande oxå!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag avr utan i typ.. 10 timmar? :D

2008-02-17 @ 17:48:21
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: weronica

svar; nu fattar inte jag? :P

2008-02-17 @ 19:16:07
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0