Snö :)

Ännu en underbar dag i svenskt snölandskap har passerat! :)

Vi tog oss upp strax efter 10 och var ute ungefär en halvtimme senare. Efter lite rostade mackor och D som åt lite gröt.

Dagens mål var att visa D lite av vår mark vi äger här uppe, och i o med de, fick vi vika av från lederna och börja spåra eget bland träden och upp för backarna. Med lite vilja, skicklighet och en gasglad tumme lyckades jag överträffa mig själv med bergsklättringen. När vi började komma upp på lite höjd ökade även snö mängden och vid lunchtid hade vi 65cm.

Blev även idag grillad korv. Och brasan tände vi på en timmerväg (har bilder som jag lägger upp när jag kommer hem)

Nu har vi sen fyratiden varit inne och sett på film, och D har lyckats somna några gånger :p

Snart är det dags för middag, och efter det bär det av till Ä-bro för att tanka och kanske träffa E :)


Bara en dag kvar innan man ska hem till blöta, trista Stockholm :s


Kommentarer
Postat av: Malin

aha.. blev lite sådär fudnersam på vem det var som kunde skrivit det =) men mja.. kunde ju varit bättre tider, och jag hoppas jag kan åka till Portugal!

2008-02-04 @ 18:49:54
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0