Skola och jobb

Onsdag, första dagen på veckan är nu avklarad. Först var det tre lektioner i skolan, Grafisk kommunikation, Webbdesign och Engelska. Alla gick som smort. På grafkom ligger jag och S en bra bit före och vi närmar oss snart slutspurten för sista uppgiften i kursen :) Webdes gick lika bra de, vi är 5pers som ligger lite före, och som redovisade våra uppgifter idag, vilket betyder att jag får sluta klockan 11,00 imorn :) Däremot engelskan var väl lika tråkig som vanligt. Ska dessutom snart sätta mig och läsa en engelskabok, som vi har i läxa. Bara hålla tummarna för att jag inte somnar för många gånger :p

Efter skolan bar det i princip direkt av till jobbet, för att jobba stängning. Det var en del att göra, och dessutom grattade jag T som fyllde 60 med en blomma och fick i mig lite godis och tårta oxå.

Så hittills har väl dagen varit hyfsad i de stora hela, förutom att man är lagom trött på detta gråa, regniga väder vi har...


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk om jag kunde ha sagt "kom ner till oss med sol och värme" men inte idag, visst kanske varmt (28 grader) jag gnällde dock på att de var kallt och regnigt. Allt under 30 är kallt ;)

2008-02-06 @ 18:48:49
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Malin

haha nej soppa har adlrig varit min favorit =) vad göru? =)

2008-02-06 @ 19:16:45
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Jennie

svar: ja de har jag :P han e sjukt bra.. men jävlar vca läskigt de e att kolla på..

ajuste :) jag går samhäll/media

2008-02-06 @ 19:31:20
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0