Sista dagen och nu hemma.

Jaha, då va man hemma i Stockholm igen då.
Dagen började vid 10 tiden för min del. Jag lät D sova vidare medan jag åt frukost och började städa huset. Vid halv tolv bestämde jag mig för att väcka D och vi packade lite smidigt ihop de sista och drog av med dammsugaren på en halvtimme, 40 minuter. Med en fulltankad skoter, korv och köttbullar gömda i facket i dynan, och ved och spade på ryggen bar det iväg.
Jag hade sparat de bästa snögömmorna till sista dagen. Och det blev verkligen bara bättre och snön blev bara djupare och djupare. Vi letade oss upp i skogen och bergen upp till våra marker och de riktiga snödjupen. Vid lunchtid hade vi drygt 1meter orörd snö, och vi slog lunchläger i en gammal grusgrop. Som när vi lämnade var ganska uppkörd :p
Till lunch åt vi iaf grillad korv, och då bröden tagit slut igår, så hade vi med oss lite köttbullar. Så det blev grillad korv med köttbullar och ketchup ;)

Efter att lekt runt någon timme till efter lunch, så närmade sig klockan tre, och det var dags att dra sig mot huset för att packa in allt i bilen och börja rulla mot Stockholm. Och här sitter jag nu, och ska imorn till skolan igen :s


Lovade att lägga upp lite bilder, så här kommer dom.

 Vallar på 170cm
 Vinter :)
 Jag måste leka lite ;)
 Korv är gott :)
 Tycker D oxå ;)
 Lite mer bus ;)



 


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh! underbara bilder :)

2008-02-06 @ 07:28:59
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0