Religion

Klockan tickar på och det börjar på att skymma lite. Men det är en så länge ljust ute :)

Sen senaste inlägget har jag hunnit med att ändra till "söndag" där det tidigare stod "lördag" :p och så har jag även ätit lunch och pluggat religion.

Alltså religion är bland de mer idiotiska sakerna som är uppfunna. Inte nog med att de mesta bygger på fakta som inte går att bevisa. Folk tror inte på Big Bang, utan jorden har en skapare. Kyrkan utnyttjar tron för att kunna tjäna pengar och få makt. Och inte minst, bakom i princip alla krig finns det en religiös anledning.

Aja, nu finns det iaf religioner och det kommer det väl alltid göra. Så det är väl nått man får leva med. Och som jag måste lära mig till provet på tor ;p

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag såg de ;) haha . Jag har fastnat för boken. Så nu har jag läst om min framtid och konstaterat skillnaderna och de är marginal vi pratar om här, därför har M tagit plats som psykolog och sitter just nu och talar om hur jag är och hur jag borde vara. Jag ska nu gå ner och dricka kaffe och röka en massa cigg medans hon glatt fortsätter berätta :) Njut av din relegion nu. Buddah ;)

2008-02-10 @ 16:03:55
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Malin

jasså nu fattar jag. .torr jag läste fel :P

2008-02-10 @ 16:20:34
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0