Redovisning klar!

Då har man varit lite i skolan idag oxå då. Blev inget inlägg i morse då jag råkade vakna lite sent, och han precis slänga i mig lite frukost innan det var dags att åka till jobbet för att hämta skåpbilen.
Den är lite annorlunda att köra mot mina bilar :p

Men men, när jag kom hem igen stod D redan och väntade och vi slängde lite snabbt in skotern i bilen och rullade ner till skolan. När vi kom till skolan hade vi ungefär en halvtimme på oss att få in skotern på plats och förbereda oss inför redovisningen.
Redovisningarna går till så att alla som går andra året på teknik är tvungna att besöka minst 5redoviningar under dagen och sedan skriva utvärdering på de. Och det går konstant 3redoviningar i olika salar hela dagen.
Då vår redovisning var den första på morgonen trodde jag att det skulle komma kanske 3personer för att lyssna, så blev lite lätt förvånad när i princip hela klassrummet fylldes upp. Skulle uppskatta till knappt 30pers.

D var väldigt nervös då han hatar att stå inför folk och prata. Men efter ett tag kom även han in i de. Och efter knappt 30minuter var vi klara (redovisningarna fick vara mellan 15-30min).


Nu är det bara några smådelar kvar på projektarbetet, så som loggbok som ska in och individuella rapporten.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Va bra att det gick bra :) Hade dte varit vår skola hade det faktiskt bara kommit tre pers och knappt det ;)

2008-02-12 @ 15:15:19
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0