Plugg

Dagen börjar närma sig sitt slut. Har ju inte varit någon höjdardag. Plugg i princip hela kvällen, och skulle egentligen behöva plugga några timmar till, men tror det blir sängen nu!
Utöver plugg har jag fått grymt ont i nacke och rygg, jag är förkyld och jättetrött. Varför ska detta hända nu när jag ska iväg om två dagar!? :s

Men men, hoppas en lång sömn ikväll kan göra susen! Har sovmorgon och behöver först kliva upp vid halv tio imorn :)

Har föresten blivit förälskad under kvällen i en bild jag tog i november :p

image126

Kommentarer
Postat av: My

svar: haha jepp hel avis på dig. Men klart man heldre skulle vilja sluta tidigar än bara gå runt och inte göra något, men
det måste ju ändå vara skönt att kunna sitta vid datorn i 3 timmar klockan 13.00 på dan liksom.
ha en bra dag:D

2008-02-22 @ 07:43:48
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: weronica

svar; haha, jadu. ingen? HAHA :) men vafan, jag måste helgjobba mina pengar springer iväg när jag får dom! ;p haha

2008-02-22 @ 09:45:27
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0