Pannkakor

Nu är magen mätt oxå :) Är torsdag idag, så självklart serverades det pannkakor, dock ingen ärtsoppa :p det är bara pappa i familjen som äter ärtsoppa, och han orkar inte göra de längre (kan berätta att för att mätta allas magar gör han pannkakor på 9ägg!), så han äter några pannkakor och sedan rester.
Så fick i mig ett gäng pannkakor och idag tog jag för omväxlings skull drottningsylt på dom. Farmor är verkligen en hejjare på att göra sylt måste jag erkänna! :)

Nu sitter jag vid datorn igen och fryser (hjälpte inte att pannkakorna var varma, då mjölken är kall :p ).
Kör lite hög musik nu när jag kan, ingen annan hemma än jag o hunden just nu :)

image112

Kommentarer
Postat av: Malin

Precis, jag kommer inte lägga upp min balklänning förrän dagen efter balen :D haha

2008-02-14 @ 20:22:38
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Nathalie

mums me pannkakor :D

2008-02-14 @ 20:31:30
URL: http://naaathaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0