Ny dag, Lör dag

Ny dag, nya utmaningar.
Dagens största utmaning bli nog att lyckas komma hem från jobbet innan alla gäster kommer. Det går nämligen inte stänga en butik på 12'000kvm på några minuter och även ta sig hem inom dessa få minuter. Utan det tar sitt lilla tag. Så antagligen kommer hälften ha kommit redan när jag kommer hem. Men en man kan vara säker på inte har kommit är A med familj. Han är nämligen en hejare på att komma sent. "Fint folk kommer sent" ;p

På jobbet idag finns det iaf lite att göra. Skönt att OE jobbar idag. Han har blivit riktigt duktig nu det senaste året och verkligen gör det han bli tillsagd. Så han ska väl få som huvuduppgift att plocka upp alla tusentals skruvar som kom här i veckan, upp på hyllorna. Sedan hörde jag även att I gjort klart det sista på helgschemat som jag bad honom om, så då slipper jag det oxå. Däremot finns det fortfarande kvar lite godisbilar att äta upp. Det får bli som efterrätt till min goda lunch, kyckling med ris och brunsås :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan ju inte äta brunsås till kyckling? :S Hmm.. va hard u för smak på mat egentligen? ;) Hoppas du får en bra dag på jobbet och hälsa släkten ;) Puss

2008-02-16 @ 14:58:28
URL: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0