Natti

Jaha, Mycket musik har det spelats upp på datorn idag. La tidigare upp en låt av Ramazzotti. Och har nu på kvällen hittat en gammal låt (eller gammal och gammal, den är från 2004) av Gyllene tider. I somras var de en av låtarna som gick varm i högtalarna för mig. Älskar verkligen den låten :)

Varje gång det regnar

Nu börjar det bli dags att dra sig mot sängen. Varit lite halvseg kväll, och det hade ju kunnat vara en bättre alla hjärtans dag kväll, då man inte fått prata med alla man egentligen skulle velat. Vissa har väl varit med sina respektive, och de andra vet jag inte vad dom gjort ;) Men men, jag hoppas att allt är tillbakaställt imorn ;)

Tack för alla hälsningar jag fått idag, både via bloggen, msn och sms, har till och med blivit omnämnd i en blogg har jag sett, tack för de :* Man blir alltid glad när man hör/läser alla hälsningar! Tack! :)
Ni är allt, jag är bara någon.


Måste bara säga att det har kommit en cm snö nu på kvällen här, tur att man inte tvättade bilen idag som jag hade tänkt :p

God natt, hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

gyllene tider e bra :)

haha förlåt :/ hoppas din smärta har gått över

haha jag vet inte :D ajg blir sällan nöjd med saker jag själv gör..

2008-02-15 @ 01:29:32
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: weronica

svar; haha, sånt som händer ibland (a) tur att du kom ihåg att det var jag då ;d du har skrämt mig jätte mkt nu markus, jag är rädd :( får säga godmorgon på dig då :)

2008-02-15 @ 09:33:45
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0