Mörk dag

Då var man hemma och det är dags för sängen, för att om några timmar upp till jobbet.
Har iaf haft en riktigt trevlig kväll! Först körde vi innebandy. Blev lottad till förlorarlaget båda gångerna, men det var jämnt. Och första matchen tog vi ikapp 0-6 till 5-6, för att avsluta den matchen med 6-8 till de andra.

Sedan bar det av vidare, och tv-spelsturnering, fifa 2008. Vi var 16 personer med, och det tog dit innan två var korade till final. Däribland var jag en :) Dess värre lyckades andra killen få in en boll i förlängningen, och matchen slutade sedan 0-1.

Inte nog med att varken bandyn eller tv-spelandet gick hela vägen. När jag väl ska hem, står jag och M och pratar lite vid hans bil. M's polare backar ut sin bil som står precis bredvid, och ser inte min bil, utan backar rakt in i den. Då det är mitt i natten är det svårt och se. Men jag tror inte att det blev någon buckla på min bil, däremot en del lackskada. Ska kolla upp det lite mera, och därefter ringa upp honom och se vad vi kommer överens om.
Har haft bil i drygt ett år nu utan att de hänt något, och så när jag väl köper ny bil, så händer de nått redan efter en och en halv vecka :s

Kommentarer
Postat av: Jennie

ha så kul på jobbet!
ja de blir ganska mycket lättare ;) tack de samma :) hoppas du mår bra nu med..

njaaa.. har legat vaken ett tag menmen

2008-02-02 @ 05:26:02
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0