Mitt liv, inget liv

Tiden går vidare och jag är fortfarande lika förkyld :p Hoppas bara jag hinner bli frisk tills jag ska stå i skidbacken och lära ut mina kunskaper.
Jag överlevde iaf håltimmen, men fick väldigt lite gjort. Jag tittade mest bara vidare på kameror på internet och mailade och hade mig :p Efter skolan konstaterade jag att det nya minnet till mobilen lyckades ha sönder den. Så nu kan jag inte ansluta den till datorn. Som tur är så kan jag överföra med blåtand, även fast det går söligt.

Resten av kvällen har jag suttit och pluggat. Jag ska snart ta och läsa igenom projektrapporten och sedan gå vidare på småföretagar-pluggandet. Någon som vill byta liv med mig just nu? :p

Kommentarer
Postat av: My

nej shit va orättvist. har du tre håltimmar i veckan? det e ju sjukt nice.haha

2008-02-21 @ 21:41:16
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: caroline

svar:hahah aa men visst är det roligt att läsa om 3 olika tjejers liv och sysslor i en och samma blogg? ganska smart om du frågar mig;)
jadu bra fråga, asså jag vet inte men man brukar ju inte häller köpa påskäggen precis dagen innan men förstår vad du menar. det är ju rätt långt kvar:/

2008-02-21 @ 21:44:38
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: Malin

haha det 'r sant, men kan ju ändra sig :P usch jösses stackare =/ hoppas verkligen du blir frisk från det :S

2008-02-21 @ 22:35:04
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0