Mina tankar

Varför prioriterar man alltid saker helt fel? Och till slut blir det bara en enda stor röra av allt och det slutar med katastrof. Läxor hit, jobb dit, vänner här, jobbkolegor där, prioritera andra, låta en själv falla. Alltid blir det fel val på ett eller annat sätt. Men förhoppningsvis så blir någon glad av ens handlingar ändå.
Har tagit några "egotrippar" under början av året för att få komma bort från allt, och träffa folk jag inte behöver bevisa för att jag är någon. Utan kan acceptera mig för den jag är, oavsett mina gångna handlingar. Men när jag tar dessa trippar längtar jag ändå tillbaka till de "vanliga". Och när jag väl är här gör jag inget annat än att längta bort!
Ni får tycka jag är konstig, för de tycker jag oxå ;)

Men men, just nu längtar jag till att skolan ska ta slut och man kan få mer fritt bestämma vad man ska göra. Inte behöva följa scheman dag ut och dag in. Bara kunna göra som man vill i några månader. Vara fri, och leva livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0