Lördag kväll

Hej

Då är den här dagen avklarad. Min morbror med familj åkte precis hem. Han är en av de roligaste personerna att vara med. Min mamma brukar säga de, att det är tur att jag och P har varandra, för vi är lika barnsliga, och har samma intressen båda två. Vi båda älskar bilar och båtar, och vi hjälper alltid varandra med mecka båtar och bilar, och åker ut i skärgården och iväg på banträffar. Sedan om man ska gå tillbaka lite i tiden så jobbade han på mitt jobb för 25år sedan, och hade exakt samma position där som jag har (för er som inte vet och undrar så är jag helgchef). Men vi har typ alla intressen gemensamt och vi träffas titt som tätt.
Den här kvällen har iaf mest bestått av pratande. Missade faktiskt melodifestivalen för att vi satt och pratade :p
Framåt elva gick jag och hans son (min kusin) och satte oss på mitt rum och pratade vidare och såg på lite bilder och filmer på min dator.

Har haft en allmänt trevlig lördags kväll. Hoppas ni oxå haft de!

Kommentarer
Postat av: Jennie

låter som en trevlig chef :)

hahahaha jaaag städade inte så mycket
(A)

2008-02-17 @ 07:56:44
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Malin

Jo jag vet, det är fasen hemskt! Haha, jag blev så
jädrans arg, stackars mamma, la ut skulden på henne när det var jag som tog sönder den. Haha, men nu ska jag ut och köpa en ny, för jag kan fan inte gå ut utan att ha plattat håret! :O Hemskt men sant! haha. robert är ju bäst =)

2008-02-17 @ 11:40:47
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0