Lofsdalen

Ringde J idag. Vi sa för några veckor sedan att jag skulle höra av mig när det närmade sig. Och nu är det drygt en vecka kvar tills jag åker upp. Ska bli så kul! :D
J lät lika glad som alltid och berättade att han haft en ledig dag idag, då han hade åkt skidor hela dagen. Dom har tydligen 114 cm snö i terrängen just nu och 80cm i nedfarterna.
Han tyckte att det skulle bli kul att jag kunde komma upp och jobba, och han sa att jag skulle ring direkt jag var på väg så skulle han göra i ordning allt inför min ankomst. Sedan skrattade han lite lätt när jag berättade att det faktiskt hade kommit en cm snö här i sthlm idag :p

Men men, nu är det inte långt kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0