Lite blogg

Har inte blivit allt för mycket skrivet här idag. Det beror på att jag haft så mycket annat för mig. Efter skolan har jag gjort klart det sista på projektarbetet, gjort klart redovisningen som ska hållas imorn, och varit hos min sjukgymnast.

Kan berätta varför jag var hos doktorn i morse. Har nu två år i rad varit snuvi under längre perioder på våren och hösten, och därför gjorde jag idag ett pricktest. Men tydligen är jag inte tillräckligt allergisk mot något så de skulle ge utslag. Men om jag fick det igen, så sa dom att jag skulle söka upp min husläkare medan jag hade problemen.

Nu är det sängen som gäller. För klockan imorn klockan 8,00 ska jag och D lasta in projektet i skåpbilen och rulla till skolan.

Mitt och D's projektarbete :) (utöver det nu ser, så sitter det en etanolmotor under huven)
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0