Kvällen i korthet

Kvällen har gått, och jag ska ta en dusch nu och sedan släcka i taket. Imorn är det skola från 8,20 till 11,25.
Och efter skolan hade jag tänkt knäppa några snygga bilder i solen på vårt projekt, för att ha med i redovisningen på tisdag, men självklart ska det bli mulet (som vanligt) imorn...

Ikväll har jag iaf hunnit med en hel del. Jag och D har fixat det mesta inför redovisningen, ska ta o ringa imorn till jobbet o kolla om vi kan få låna lilla lastbilen för att frakta projektet till skolan på tisdag.
Jag har även hunnit med att träffa N och få lite ersättning för hans påbackning på min bil. Så nu är de fred mellan oss igen.
Utöver de har jag även skickat iväg mitt CV nu. Lite pirrigt, ingen aning om vad dom kommer svara :s

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja, gustafsson var lätt bäst, skrattade ju så jag höll på att dö nästan :P Orkade inte skriva det då bara :P

2008-02-10 @ 22:44:24
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se
Postat av: Jennie

gött att hinna göra sakr :) jag hinner inte ett skiiit
ååh jag skulle behöva hjälp :( jag måste oxå skriva CV men kommer inte ihåg hur man gjorde :/

tack så mycket :) de blri nog klart imorgon.. lite saker som krånglar dock :/

2008-02-10 @ 22:55:32
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0